Aksutar kirjoitti:Otan yhä osaa siihen että Otto lähti aikasemmin mitä ikä ois sallinu <3 >:
Teräskoira Ava. Siitä uus koirasarjakuva, voittaa kaikki Hopeanuolijäljitelmät mitä netti aikanaan oli täynnä.
Toteutukseen tämä sarjakuva nyt. Täytynee alkaa kehittää koiramangatyyliä vielä näin myöhäisheränneenä, tai muuten emme tavoita haluttua yleisöä, oletan.
Ja kiitos Aksu ja Pandanna ♥ On se kyllä edelleen harmi että Otosta piti luopua, mutta olipa hän ainakin meidän ilona hilpeän hassut kuusi vuotta. :)
Yritän täsä vastailla ruokaa odotellessa peleihin taasen. Yritän nyt saada vähän vanhoja alta pois ennen kuin uskallan aloitella uudet setit tai sitten ne vaan taas kasaantuu syksyksi, ja sitten jos en pääse lääkikseen vieläkään niin oon taas samassa pisteessä että "anteeks en vastaa ikinä mutku pitää opiskella" :--D Okei pitää mun opiskella silloinkin jos pääsen sisään, toki, mutta fiilis siinä touhussa on ihan eri. Silloin tiedän tulevaisuuteni olevan turvattu.
Ja onnea Mori kutsusta jatkokokeeseen! Mä tein sen (oletettavasti?) saman alkukarsintakokeen matematiikan osion kahelle kaverilleni, jotka haki sairaanhoitajiksi. Tai se oli ainakin just netissä tehtävä 90min setti mihin kuului äikkää, enkkua, matikkaa ja sit joku aineiston pohjalta tehtävä tsydeema. Otti kyl vähän päähän kun toinen näistä kavereista oli silleen "APUA APUA ANNA AUTA MÄ EN TAJUU YHTÄKÄÄ NÄISTÄ TEHTÄVISTÄ PLIIS LASKE MULLE KAIKKI AIKAA ON ENÄÄ 45min" ku taas toinen oli sillee rationaalisesti että hän laskee eka ite ja tarkistaa sitten oonko päätyny samoihin vastauksiin.
Kenenkään matikantaitoa tuomitsematta mua hiukan ehkä kyrpäs kun ne tehtävät oli mun (eli matikkaa paljon laskeneen) silmään aika helppoja, esimerkiksi että mikä on lukujonon seuraava numero kun lukujono alkaa näin: 75, 74, 72, 68, 60 jne. Suurin osa vaati ainoastaan logiikkaa, ei niinkään itse matematiikkaa, tai sellanen fiilis mulle jäi. Niin sit tää toinen kaveri oli vaan kahta kättä heilutellen siellä toisessa päässä ja kommentoi muunmuassa että "ei mulla oo laskintakaan ku en mä löytäny". Joo, olin kyllä luvannut auttaa heitä tässä kyseisessä kokeessa koska tietysti mä haluan että ne pääsee opiskelemaan, mutta kyseessä oli kuitenkin aika helpot tehtävät ja mä oletin että saan suunnilleen sanoa jos ne on menossa vipuun. Meni tunteisiin kun toinen näistä ei edes yrittäny ratkaista tehtäviä ite, vaan halus että mä lasken sille kaikki koska "mä oon hyvä". Tämmösen ihmisen silmin joka on nyt omaan opiskelupaikkaansa harjotellu 10kk koetta varten ihan niska limassa ja jolla ei ole mitään ns "huijauskeinoja" käytettävissä niin tuntui kyllä aika epäreilulta. En mä tiiä miks napisen tästä ku lupasin itte auttaa :'D MUTTA KUN ajattelin että edes yritettäisiin ite! HNGH! Plus jos hän valmistautui tohon esivalintakokeeseen noin suurella panoksella niin mitenkähän ajatteli päästä itse oikeasta kokeesta läpi? Koko sen 90min ajan se kaveri langan toisessa päässä valitteli että "v#ttu mitä p#skaa oikeesti en ees tiiä haluunks tänne jos tää on tällasta shaibaa". Juu. Ja jos musta tulee lääkäri niin tuskastuttaa ajatella että jotkut sairaanhoitajat menee tollasella asenteella sinne sitään ja sitten ne ragee mulle kun oon uus lääkäri enkä vielä tunne sairaalan käytäntöjä ja APUA. :D Ja hei, tää ei oo sit mikään sairaanhoitajarant enkä väheksy sairaanhoitajia
yhtään, tiedän kyllä hyvin että lääkäri ei pärjää ilman sairaanhoitajia eikä sairaanhoitaja ilman lääkäriä. Se on symbioottinen suhde. Otti vaan päähän kavereiden panostus ja asenne pääsykoetta ja tulevaa opiskelupaikkaa kohtaan, huh.
Tulipa kauheen pitkä.
Ai niin ja siis joo mähän oon oikeesti 12v kans. Oon jämähtäny siihen vaiheeseen mikä mulla oli kun saavuin tänne. Käytin kamalasti tällasia hymiöitä ^_^ O_o õ.Ô T^T, en tiedä mihin ne on nyt jääny ajan kanssa. Tai siis muistan et tän T^T opin ku Aksu käytti sitä joskus ja eka olin ihan et wtf mitähän toi esittää. Sit tajusin miten nerokas se on.