Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2016, 00:24

Danna koita jaksaa! D: ♥ Much lööv. Lähetän täältä virtuaalisia ja henkisiä ja psyykkisia haleja ja hyviä viboja. Kohta on kesäloma, pystyt tähän! Ja jos tuntuu siltä ettei pyke, niin ei hätää. Mä oon varma että saavutat kaikki maalit jotka haluat saavuttaa, sitten kun on sen oikea aika :> Kaikki järjestyy. Ja henkinen hyvinvointi on erittäin tärkeää! Omat asiat ensin kuntoon ennenkuin voi muiden ongelmista huolehtia ja silleen, sillä kyllä se vaikuttaa tosi kriittisesti jaksamiseen. Ja puhuminen auttaa aina joten älä ihmeessä väheksy ettäkö tuhlaisit vaan sillä muiden aikaa - kyllä ne jotka haluaa olla sun tukena oikeasti niin kuuntelee taatusti! Ja mullahan ei oo nyt mitään muuta ku aikaa koko tän kesän ajan että kuule sys jos tulee elämäntuska ja tuntuu että kaikilla on kiire niin koodaile tännepäin, minä kyllä kuuntelen ja tsemppaan! Olen sen muille velkaa kun mua on niin melkoisesti tsempattu tässä koko kevät. Ja kyllä se auttoikin, huh. Tulostin seinällekki varmaan 20 tsemppilausetta jotka katoin joka ilta ku menin nukkumaan ja se kyllä helpotti. Tuli sellanen olo että minulla on koko planeetta tukenani. :D Ja se on vaan karu tosiasia että joskus pitää levätä jos on ihan totaalinen burnout. Se on okei. Sitten vain on levättävä. :) Ja meitä on täällä monta sinua tukemassa, muistatkin sitten niin.

Ihania dogeja kaikilla, haluaisin paijata kaikkia. Mäkin haluan dogeja esitellä :3 Tää on niin iso että pitää laittaa linkin taakse, mutta tässä Otto ja Ava. Otto, kiharakarvainen noutaja (vasen) on taivaassa enkelinä. Koepäivänä eli keskiviikkona tuli kaksi vuotta Oton poismenosta. :( <l3 Ava on saksanseisoja ja terävä pimu, melkoinen teräskoira.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2016, 00:43

Wolga kirjoitti:Aksun koira ja mun koira on melkein häntäkaimoja!

HÄNTÄKAIMAT! IHANA TERMI :D Tahdon tän arkipäiväiseen kieleeni nyt.

AVAUTUMINEN KANNATTAA TODELLAKIN. Kun pääsee kunnolla purkamaan tuntojaan sillon tällön jonnekin niin heti helpottaa kyllä <:

Pandanna kirjoitti:Ja ofc si Aksullakin, pidetään vaikka jotku minipirskeet si myöhemmin ihan kahestaan

VIP jatkot.
eiku

Agna kirjoitti:Koepäivänä eli keskiviikkona tuli kaksi vuotta Oton poismenosta. :( <l3

Otan yhä osaa siihen että Otto lähti aikasemmin mitä ikä ois sallinu <3 >:
Teräskoira Ava. Siitä uus koirasarjakuva, voittaa kaikki Hopeanuolijäljitelmät mitä netti aikanaan oli täynnä.

Ja voi apua mun ranne alkaa kramppaan tän päivän jäljiltä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Touko 2016, 00:56

Oottakaa joku päivä postaan tänne kunnon kilometrin mun elämästä ja kaikesta kakesta mitä tapahtuu, katotaan onks si kellään kivaa .< Ei mut in all seriousness this time, avautuminen on melko jees kyllä, viimeks ehkä tunti sitten valitin ihmisille siitä miten mun äiti jaksaa jatkuvasti valittaa mulle sheivaamisesta ja järki lähtee koska wtf äiti jos me lähen sun kans saunaan ni me lähen saunaan enkä kyselemään sun mielipiteitä siitä miltä mun pitäis näyttää?? Sheivaan sillon ku sheivaan ja jos son liian harvoin sun ihanteelliselle naiskuvalle sopivaksi ni haista kukka koska asiahan ei sulle kuulu. AGHKGDAALNLDKN HIRTÄN
... Tää oli taas tätä .'> Ongelmat +10
Mutku ärsyttää uliuliuliuliuli molen minä ja sori jos en oo sellanen ku haluaisit et sun "täydellinen esikoinen" on :/ Aina sanotaan mitä mun pitäistehä ja ikinä ei kelpaa jos me jotain teen mut yh. ELÄMÄN OGELMAT HALUUN POIS KOTOO JO SAANKO MUUTTAA TYTTÖYSTÄVÄN LUO JO. Okei kyl meinattiin jo et menisin ainaki kesäks sinne tuulettuu et ei tarvis kärsii tätä täällä määräänsä kauempaa putkeen
MUTTA KOHTA ON KESÄ JA SIT ON DESUCON JA COSSI ON KESKEN JA ITKETTÄÄ YYYYY

Rakas osti mulle Civil War-paidan ihan out of nowhere silleen "Hei se varmaan tykkäät tästä?" ja olin silleen ";; w ;;" koska ah. Ilmasta kamaa eiku siis mitä. Arvostan paljo sitä et joku ajattelee muakin aina välillä u v u

VIP PARTYT JONNE EI AIKUSET PÄÄSE eiku

Voi ei Otto </3 Erittäin hellyyttävän näkönen kyllä vaikken ko. koiraa tuntenutkaan u v u Olisin silittänyt.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Touko 2016, 10:37

Esikoisen tuskat on kyllä aina vähän omanlaisensa. Voin varmaan kuitenkin laskea itseni onnekkaaksi, kun omat porukat ovat olleet vähän rennompia. Vaikka on tietty täytynyt näyttää äidin mieliksi dorkalle pottatukan kanssa, kun ei saanut itse päättää millainen tukka oli :D Veli sai kuitenkin pitää pitkää tukkaa ensimmäiset elinvuotensa. En mene kuitenkaan yksityiskohtiin, muuta kuin sen verran, että pikkuveli on saanut elää vähän vapaammin ja huolettomammin.

Joo eli olen muuttanut tosiaan Hyvinkäälle tässä, jos ihmisiä kinostaa, kun ne ei tiedä mitä on taptunu. Siksi ollut melko vaiteliasta minun puoleltani täällä. Kesä tulee, huomenna Vegfesteille Tampereelle muiden "lahkolaisten" kanssa ja nörtteilemään Puolenkuun peleihin. Sellaista siis tänne.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Touko 2016, 11:03

Joo :/ #esikoisenongelmat. Oon koko elämäni ollu helppo lapsi mut nyt ku oon alkanu ilmentää ongelmia elämässäni vanhemmillekin ni sit ne syyttää mua siitä et oon kiittämätön kakara ja aina ulisen kaikesta. Meanwhile mun reilusti alaikänen pikkusisko juoksee pitkin kyliä yötä päivää ryyppäämässä ja polttamassa pilvee et. Näin. Eihän porukat sitä salli mut happens anyway. Ja meanwhile ite jouduin kyselemään viikon lupia ennen ku sain tehä mitään siihen asti et täytin 18. Ja blegh nyt si katotaan rumasti ku jotain teen. Katto rumasti ku aloin seurustelee ja kattoo rumasti edelleenki ja väittää et "en mä voi olla homofobinen ku mun paras ystävä on lesbo" and so on. "Mistä sä tiedät olevas aseksuaali jos et oo ikinä kokeillu" YGHHHHHH HIRTÄN

Also ihan vaan et äitii vituttas ni värjäsin pään vaaleenpunaseks here have my face:
klick

OO Hyvinkää ö0ö lähen tänään ite viikonlopuks taas Tampereelle kans. Cool cool
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 20 Touko 2016, 11:29

Haha! Sama täällä. Aina ollut hirveät kyselyt: "Mihin meet? Keitä siellä on? Saako ne olla kuinka myöhään? Mitkä on niiden äitien ja isien nimet? Entä kuka kastoi ja kuka oli kummi?" Yhä muistan senkin, kun olin parin kuukauden päässä omasta täysi-ikäisyydestä ja kävin yhden semi-kaverin luona, joka oli jo 18. Kotona, kun kysyttiin, että missä olin ja kuinka vanha kyseinen tyyppi oli niin heti kommentti: "Hyi, että! Siellähän olisi voinut käydä jotakin!" Onneksi kuitenkin sain jotain järkeä äitiin, kun muistutin kohta itse olevani myös 18.

Puhumattakaan siitä kuinka katsottiin kieroon, kun ilmoitin kumppanini olevankin mies. Asian kanssa ollaan jo oltu ok muutaman vuoden, mutta alkuunsa oli ymmärrettävästi melkoinen shokki.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Touko 2016, 11:40

Ahhhhh ihanaa en oo ainut tässäkään asiassa. Vieläki ne olettaa et saavat päättää kaikesta mun elämässä ja ainut mikä oikeestaan on muuttunu on se et nei enää kiellä tekemästä asioita mut silti mulle on jääny mielen perukoille et "pitää kysyä äitiltä saanks tehä asian x koska jos teen ilman lupaa ni se suuttuu ja si pelottaa" ja sit sitä ärsyttää ku me kysyn koska "soot täysikänen se teet mitä se haluat päätä ite" ja SILTI SIT VALITTAA JOS TEENKI TOISIN KU SE OIS HALUNNU ihanaa = 3 =

Mua äiti syyttää EDELLEEN siitä et jätin mun entisen poikaystävän koska "Se oli niin komee ja hyvätapanen ja mukava ja täydellinen" joo ehkä oliki MUTTA myös tosi lapsellinen eikä tahtonu ymmärtää et mun pää ei todellakaan ollu sillonkaan kunnossa ja et mullon luottamusongelmia miesten kans. Ja sit se sysäs kaikki ongelmat joita meilloli ja sit eron MUN syyksi ja ilmotti selvästi ettei haluu enää nähä mua ikinä. Et näi. Täydellinen mieshän se ois tosiaanki mulle ollu. Varsinki ku kuulin täs vähä aikaa sitte et ko jätkä onki äkkiä kaatunu vähä viinaan päin ja on erittäin mulkvisti humalaisena u 3 u NII ÄITI OLIKS NII HUONO IDEA SITTEKÄÄN? Niin ja erosta on päälle puoltoista vuotta jo. En silti saa unohtaa asiaa koska äiti ja "se teit tosi tyhmästi pirun ääliö"
Jjjjja sit ilmotan et mullonki tyttöystävä ja kaikki flippaa. Ainaki äiskä yrittää esittää et son okei mut ootas vaan ku se vähä pulloa kallistaa ni rupee kyl satelemaan siitä miten paska mun kihlattu on ja näin. Hyvin menee o3o
Henkinen väkivaltahan ei ole juttu ollenkaan ei.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Touko 2016, 12:54

Mohnake kirjoitti:huomenna Vegfesteille Tampereelle muiden "lahkolaisten" kanssa ja nörtteilemään Puolenkuun peleihin.

Puolenkuun pelit... oliks se siinä antilan lähellä vai muistanko väärin? Joku kiva paikka siel oli punanaamion vieres.
Emmää tiiä kyl mitä tampereel enää on ja missä, vai onko se ees mihkään muuttunu. Tampereen keskusta siis, en oo käyny siellä... neljään vuoteen.

Pandanna kirjoitti:VIP PARTYT JONNE EI AIKUSET PÄÄSE eiku

JUST Tuikun kans oli puhetta muuten siitä et kuka on Foorumin nuorin jne kuka on alta kaheksantoista ja aloin kattoon, niin ei meistä kukaan taida olla alta 18 wee tällä hetkellä. Kaikki on aikuisii. Ainoo josta en osaa sanoo ihan varmasti on Suzume (jolla btw oli synttärit äskettäin, onnea Suzume!) mutta muuten ymmärtääkseni kukaan ei oo enää pikkanen täällä. Ellette te sit huijaa muo ja väitä olevanne aikuisia vaikka ootte jotain lapsosia?

Hyi mun käsi on niin hajalla et melkein itkettää. Silti tulin koneelle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mori » 20 Touko 2016, 19:04

Juu hei. Olen kolme¨vuotias. Esitän vain, että olen tosi aikuinen ja just kirjottanut ja hakenu opiskelee jajajaja (DDDDD Noh, en pääse sit party hard pyh. Nyt itken. I cri.

Sain btw kutsun hämeenlinnaan :'D Mun esivalintakoe oli menny aika köhköh. Mut ku se kesti vaan 90 min ja sit siel piti lukee jotain artikeleita. Ei mulla ollu aikaa funtsii! Yks sellanen enkunkielinen ja äikänkielinen romaani tyylii ja sit yrittää siin viimeisil 15 minuutilla scrollaa sitä ja vastata oikein ja väärin kysymyksiin ja monivalintaan. Mitä ne kokeen tekijät oikein ajatelli? Sit ku vaihtoehtojen lukeminen vie niin helvetin paljon aikaa ja jos viel jummaa jossai ;___; ULIULIULIULIULI MUT SAIN SENTÄÄN KUTSUN ET HYVÄLTÄ VIEL NÄYTTÄÄ PRKL!!!

Mut sairalle pikaista paranemista o/ Koittakaa saada ittenne kuntoon. Kipeenä ei ollut kivaa. T. Minä ja viime viikon kuumeet. Nyt on nuhaa se kaksviikkoo ;__;

Juu hei Pandanna. Ei hätää I feel you. No ei mul sellai poikaystävää ole, mutta tuossa naapurissa asuu yks frendi, jolla on poikaystävä. Se poikaystävä asuu jossain saakelin Englannissa ja sillä on kaikki paskahalvaus ongelmat menossa päällä. Et mun frendi niin ku kokee henkistäväkivaltaa jatkuvasti ja yritän sille sanoaa, et hei. EROA. Mut ku sil poikaystäväl on pikkasen ongelmia, niin se frendi on sellai et en voi, muuten se menee ja viiltää ranteensa auki sekä hukuttautuu ammeeseen. *Turhautunutta huutoa* Sit se valittaa mulle että se ei jaksa enää ja mä vaan en osaa niin ku vastata siihen, koska oon sanonu sille kokoajan et eroa siit. SE mies ei tee sille mitään ja se valehtelee mun frendille kauheesti, jopa sen iästä. Sil poikaystäväl muutenkin on kaikki ihan typerästi, ku se ei halua mennä hakee apua ongelmiinsa PISTE.
Nii et mun pointtini on se, että mä olen avuton kaikkiainen tääl ja voin samaistua tuskaan, vaikken henkistäväki valtaa koe kuin silloin kun kyse on mun opiskelustani.

EI MULLA MUUTA!! o/
Mori

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Touko 2016, 08:23

Aksutar kirjoitti:
Mohnake kirjoitti:huomenna Vegfesteille Tampereelle muiden "lahkolaisten" kanssa ja nörtteilemään Puolenkuun peleihin.

Puolenkuun pelit... oliks se siinä antilan lähellä vai muistanko väärin? Joku kiva paikka siel oli punanaamion vieres.
Emmää tiiä kyl mitä tampereel enää on ja missä, vai onko se ees mihkään muuttunu. Tampereen keskusta siis, en oo käyny siellä... neljään vuoteen.

Ei, kun se on siellä Keskustorilla siinä tulipalossa olleen Mäkkärin alakerrassa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Touko 2016, 10:36

Aksutar kirjoitti:Otan yhä osaa siihen että Otto lähti aikasemmin mitä ikä ois sallinu <3 >:
Teräskoira Ava. Siitä uus koirasarjakuva, voittaa kaikki Hopeanuolijäljitelmät mitä netti aikanaan oli täynnä.

Toteutukseen tämä sarjakuva nyt. Täytynee alkaa kehittää koiramangatyyliä vielä näin myöhäisheränneenä, tai muuten emme tavoita haluttua yleisöä, oletan.
Ja kiitos Aksu ja Pandanna ♥ On se kyllä edelleen harmi että Otosta piti luopua, mutta olipa hän ainakin meidän ilona hilpeän hassut kuusi vuotta. :)

Yritän täsä vastailla ruokaa odotellessa peleihin taasen. Yritän nyt saada vähän vanhoja alta pois ennen kuin uskallan aloitella uudet setit tai sitten ne vaan taas kasaantuu syksyksi, ja sitten jos en pääse lääkikseen vieläkään niin oon taas samassa pisteessä että "anteeks en vastaa ikinä mutku pitää opiskella" :--D Okei pitää mun opiskella silloinkin jos pääsen sisään, toki, mutta fiilis siinä touhussa on ihan eri. Silloin tiedän tulevaisuuteni olevan turvattu.

Ja onnea Mori kutsusta jatkokokeeseen! Mä tein sen (oletettavasti?) saman alkukarsintakokeen matematiikan osion kahelle kaverilleni, jotka haki sairaanhoitajiksi. Tai se oli ainakin just netissä tehtävä 90min setti mihin kuului äikkää, enkkua, matikkaa ja sit joku aineiston pohjalta tehtävä tsydeema. Otti kyl vähän päähän kun toinen näistä kavereista oli silleen "APUA APUA ANNA AUTA MÄ EN TAJUU YHTÄKÄÄ NÄISTÄ TEHTÄVISTÄ PLIIS LASKE MULLE KAIKKI AIKAA ON ENÄÄ 45min" ku taas toinen oli sillee rationaalisesti että hän laskee eka ite ja tarkistaa sitten oonko päätyny samoihin vastauksiin. Kenenkään matikantaitoa tuomitsematta mua hiukan ehkä kyrpäs kun ne tehtävät oli mun (eli matikkaa paljon laskeneen) silmään aika helppoja, esimerkiksi että mikä on lukujonon seuraava numero kun lukujono alkaa näin: 75, 74, 72, 68, 60 jne. Suurin osa vaati ainoastaan logiikkaa, ei niinkään itse matematiikkaa, tai sellanen fiilis mulle jäi. Niin sit tää toinen kaveri oli vaan kahta kättä heilutellen siellä toisessa päässä ja kommentoi muunmuassa että "ei mulla oo laskintakaan ku en mä löytäny". Joo, olin kyllä luvannut auttaa heitä tässä kyseisessä kokeessa koska tietysti mä haluan että ne pääsee opiskelemaan, mutta kyseessä oli kuitenkin aika helpot tehtävät ja mä oletin että saan suunnilleen sanoa jos ne on menossa vipuun. Meni tunteisiin kun toinen näistä ei edes yrittäny ratkaista tehtäviä ite, vaan halus että mä lasken sille kaikki koska "mä oon hyvä". Tämmösen ihmisen silmin joka on nyt omaan opiskelupaikkaansa harjotellu 10kk koetta varten ihan niska limassa ja jolla ei ole mitään ns "huijauskeinoja" käytettävissä niin tuntui kyllä aika epäreilulta. En mä tiiä miks napisen tästä ku lupasin itte auttaa :'D MUTTA KUN ajattelin että edes yritettäisiin ite! HNGH! Plus jos hän valmistautui tohon esivalintakokeeseen noin suurella panoksella niin mitenkähän ajatteli päästä itse oikeasta kokeesta läpi? Koko sen 90min ajan se kaveri langan toisessa päässä valitteli että "v#ttu mitä p#skaa oikeesti en ees tiiä haluunks tänne jos tää on tällasta shaibaa". Juu. Ja jos musta tulee lääkäri niin tuskastuttaa ajatella että jotkut sairaanhoitajat menee tollasella asenteella sinne sitään ja sitten ne ragee mulle kun oon uus lääkäri enkä vielä tunne sairaalan käytäntöjä ja APUA. :D Ja hei, tää ei oo sit mikään sairaanhoitajarant enkä väheksy sairaanhoitajia yhtään, tiedän kyllä hyvin että lääkäri ei pärjää ilman sairaanhoitajia eikä sairaanhoitaja ilman lääkäriä. Se on symbioottinen suhde. Otti vaan päähän kavereiden panostus ja asenne pääsykoetta ja tulevaa opiskelupaikkaa kohtaan, huh.

Tulipa kauheen pitkä.

Ai niin ja siis joo mähän oon oikeesti 12v kans. Oon jämähtäny siihen vaiheeseen mikä mulla oli kun saavuin tänne. Käytin kamalasti tällasia hymiöitä ^_^ O_o õ.Ô T^T, en tiedä mihin ne on nyt jääny ajan kanssa. Tai siis muistan et tän T^T opin ku Aksu käytti sitä joskus ja eka olin ihan et wtf mitähän toi esittää. Sit tajusin miten nerokas se on.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mori » 21 Touko 2016, 11:00

Kiitos Agna :333 Joo siis minähän pitkää matikkaa olin lukenu koko lukion ajan ja sitten kirjotin lyhyen. Mut siis ne matikan tehtävät siinä esivalintakokeessa oli lähes taivaallisia. Tartti laskimella vaan tarkistaa että tuliko oikea vastaus paperille ja löytyykö vastaus vaihtoehdoista. Mä niin kun siinä vaiheessa huusin halleluujaa, ku pääsin matikkaan. Melkein totesin et rakastan sitä siinä koko kokeessa. Mut on kyl ihme et ihminen ei voi laskea tehtäviään. Toki neuvominen ja apu on aina hyvä, mutta just tollanen anna-mulle-vastaukset-tässä-ja-nyt-asenne ottaa hieman päähän. Sehän on ymmärrettävää.

Joo siis mäkin opin tän T^T hymiön Aksulta. Se oli vallan nerokas tosiaan ja käytin sitä varmaak ihan juometusti ku itkin aina mitä täällä irl tapahtuu xD
Mori

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Touko 2016, 11:31

Mohnake kirjoitti:Ei, kun se on siellä Keskustorilla siinä tulipalossa olleen Mäkkärin alakerrassa.

.... No sitä en oo tienny! Nyt tiedän.

Mori kirjoitti:Sain btw kutsun hämeenlinnaan :'D

CHEERS! Bileet pystyyn!

Agna kirjoitti:muistan et tän T^T opin ku Aksu käytti sitä joskus ja eka olin ihan et wtf mitähän toi esittää. Sit tajusin miten nerokas se on.

Mori kirjoitti:Joo siis mäkin opin tän T^T hymiön Aksulta.

Oon hymiöiden mestari. Huomannu Crimin kans et ku alko mesen kadottua käyttämään (D hymiöö ihan arkisesti niin se tarttu muihinkin. Mesessä ku tosta yhdistelmästä (mulla ainakin) tuli tämä awesome face kun sen oli sinne kikkaillu.
R.I.P mese, miss u. T^T

Agna kirjoitti: Kenenkään matikantaitoa tuomitsematta

Oon kateellinen niille, jotka osaa matikkaa. Mä en koskaan oppinu kunnolla (koska opettaja oli paska ja pisti oman opetuksensa puutteellisuuden sen piikkiin et mä oisin vammanen enkä sen takia oppinu ja asiaahan ei helpottanu että olin vasenkätinen - se oli sen mielestä paha - ja mulla oli ja on yhä luki- ja hahmottamishäiriö) ja sitten myöhemmällä iällä siitä on tullu niin negatiivinen asia ettei ees halua palata sitä opiskelemaan. Vaikkakin ku jonkun laskun ratkasee ni se onnistumisen tunne on paras. Mut sit turhaudun kauheen helposti ja luovutan jos jotain en kässää vartin sisään.
Esimerkkinä nyt vaikka se, et mä en osaa ulkoo neljän, kuuden, seittemän, kahdeksan tai yhdeksän kertotaulua, vaan mun pitää laskee ne sormin 8<

Agna kirjoitti:Ai niin ja siis joo mähän oon oikeesti 12v kans.

AGNA ON AINA PIENI MULLE KOSKA K-AGNA. En antanu sulle lupaa kasvaa.

Mori kirjoitti:Juu hei. Olen kolme¨vuotias.

Arvasin! Mori on lapsinero, pass it on!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 23 Touko 2016, 12:45

PARTY HARD
LAKKI TULEE KUNHAN VAAN AMIKSEN HOIDAN LOPPUUN ELI JOSKUS SYKSYLLÄ MUT TULEE KUITENKIN

PITKÄN MATIKANKI PÄÄSIN LÄPI JA SAIN B:N. OLIN IHAN VARMA ET EI EES LÄPI MEE
JA BIOLOGIA LÄPI KIRJAIMELLISESTI TÄYSIN LUKEMATTA
Oon tosi vastuullinen opiskelija joo mut kirjotukset sattu just siihen saumaan ku olin ihan pohjalla ni ei jaksanu kiinnostaa ja sit ressas. Mut läpi on ihanaa.

ONNEA YLIOPPILAILLE
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mori » 23 Touko 2016, 16:31

OOOOOO PARTY HARD JA DISCOPALLOA KATTOIN KIITOS! YLIOPPILAITA SATELEE TAIVAALTA.
EI YHTÄKÄÄN A:TA WUHUU! TULI C:N PAPERIT VARMAAN KU SAIN KOMME C:TÄ JA KOLME B:TÄ. NYT KIRMATAAN DANNA!
Hypetän, että en saanut a:ta vaan b:n enkusta. Thank god. xD

ONNITTELUT JA KIITOS ONNITTELUISTA!
Mori

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut