yy Pokemon Go ei pyöri mun luurissa. Voin vaan olla hengessä mukana.
Ropeconiin ois kiva päästä joskus jos vaan ois aikaa ja valuuttaa sen verran. Ja kantti kestäis. Ja ois seuraa. Ehkä vielä joskus.
Onko ihmisillä muuten kokemusta verkon yli pöytäropetuksesta
Piti joskus porukal kokeilla, mut se kaatu siihen että tempauksen järjestäjä iski vaan hirveen pdf tiedoston kaikille pöytäropen alkeista ja käski lukee sen ennen kun voitais alottaa. Eiköhän se sit menny siihen et kukaan ei lukenu ja ne jotka luki niin meni sit kerholle pelaan perinteisesti.
Ei sil vois olla kiva kokeilla yhä.
ps olen yhä elossa. tänää pitäis mennä äiteelle yöks ja juhlistaa koiran synttäreitä.
Wolga kirjoitti:Ja toisaalta myös olisi mahtavaa vaeltaa Englannin, Irlannin, Walesin ja Skotlannin maisemat ja pikku pubit
Saanko tulla mukaan. Lähetään heti, reppu selkään ja menoks.
Wolga kirjoitti:Meidän vanhin turre on muuten itsetuhoinen, se hyppäsi aika korkealta kallion reunalta louhikkoon viikonloppuna. Voitteko kuvitella kuinka säikähdin!?! Olin ihan varma, että siltä vähintään katkesi jalka (ei kyllä huutanut laskeuduttuaan), onni onnettomuudessa kun selvisi pelkällä haavalla. Sekään ei vaatinut tikkausta, vaan hoitui kotikonstein. Vaan hitto, että säikäytti.
NO VÄHEMMÄSTÄKIN SÄIKÄHTÄÄ onneks ei sen pahemmin sitten käyny. Sido sen ympärille tyynyjä niin ehkä se ei telo itteensä enempää rämäpäisyydellään.
Mori kirjoitti:Juu hei! Jos joku tahtoo vilkaista mun cossiani niin se löytyy coni videosta nimeltä Desutv 2016 koostevideo :DDD
Koitin ettii mut en löytäny T^T