Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

Re: Pulina

ViestiKirjoittaja Ay » 07 Heinä 2016, 17:26

Nizza on kyll makee kaupunki, mutta hienommissa oon ollut. Rannan kivet olivat suuria. Ennen kaikkea vihaisin rannikkoa, kun sielä ei ollut pukkaria missään kohtaan. Sen sijaan täytyi tyytyä vaihtamaan uimapuvun pyyhkeen avulla. Ihme ja onneksi kukaan ei oikein tarkkaillut ja ihmetellyt mitä toi tyttö oikein tekee. Apua siitä on kohta vuosi kun olin siellä.

Dääm ja nyyh Islanti ja Wales tippuivat. Noh toivottavasti Ranska tai Saksa voittaa mestaruuden. Ennen kaikkea ihaninta olisi, että Saksavoittaisi EM-mestaruuden.
Nyt pystynyt vasta kattoo Game of Thronesia.
Kiirettä piisaa edelleen.
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Heinä 2016, 13:19

Kuva
POKEMON GO - kai täälläkin joku muu on hurahtanut siihen ihan täysin? Löysin tänään koiraa pihalla käyttäessä hirveen kasan uusia mötköjä, samalla kun pyörähdettiin ensimmäisellä pokestopilla joka on puolenkilsan päässä meistä ja tulipa siinä selvitettyä varmaan seuraava lähin salikin >B] Käytiin kans keskellä viime yötä pyörimässä vähän kauempana miehen kanssa puhelimet naamoissa kiinni. Löydettiin abra, joka kuitenki karkas, mutta myöhemmin just ennen kun pistettiin pelit kiinni niin spawnas meidän makuuhuoneeseen sitten meidän perässä.

Mystic it is.
Tuun valtaan teidän salit mun eevee armeijalla. Ja jynxillä.
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Heinä 2016, 13:47

Whaaaaat joko sen saa täälläki päin ö3ö oon kuolannu ja vinkunu siitä asti ku launchas Australiassa et haluuuuuuun mut Eurooppa perskuta
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Michyy » 13 Heinä 2016, 13:51

ei ole vielä täällä ainakaan tietääkseni. Mutta sehän ei estä ihmisiä lataamasta
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Heinä 2016, 13:57

No joooooooo ei tosiaan estä uwu ite vaan.... vainoharhailen erityisen paljo näistä ni oon päättäny kuolla siihen asti et saadaan virallinen launch ja sit mua ei tulla näkemään vasta kun siinä vaiheessa kun kännykän akku loppuu B))
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Heinä 2016, 16:43

Joo, sen saa tosiaan ladattua näin suomessakin, mut vähän epätyypillisempää kautta tietenkin ja googlen sijaintia huijaamalla, tai ihan sellasta versiota pelaamalla mikä ei kansallisuuksiin jumita, niikö itte teen. Ei ole ihmeellinen kikka, taitaa olla enemmän kysymys uskaltaako ite netistä lataa mitään luuriinsa google storen ulkopuolelta :D Ainoo haitta mitä siinä esiintyy vaan kamalasti on se että serverit jumittaa euroopan puolella - ylläri QQ

Mulla alkaa oleen jalat niin ruvilla ja maitohapoilla tästä "lenkkeilystä", ja tänään piti lähtee muka valtaan salia vielä illasta jos keli on hyvä... voi äiti en kestä
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Heinä 2016, 16:47

Aaaa näinpä mie vähä aattelinki joo B)) ehkä pitää sortua itekki tässä jos ei ala kohta pikkuhiljaa kuulumaan, kärsivä sieluni janoaa päästä metsästämään pokémoneja ja valtaamaan saleja woo!

+ on kyl luuri niin täynnä ennestäänki et ehkä en lataile mitään ylimääräsiä härvellyksiä tänne kuitenkaan u v u
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Heinä 2016, 16:59

Me ei olla Lotan kans paljon muuta tehtykään viimepäivinä kun kävelty yömyöhään kaupungilla ja pyydystetty Pokémoneja. :'D TÄTÄ PELIÄ ON POIJAT JA TYTÖT ODOTETTU varmaan melkein vuosi! Team Instinct for the win. Syrjittyjen keltaisten puolella on oltava. Jonkun täytyy tuoda Zapdosille kunniaa. Tää vaan vähän menee siihen ettei oo aikaa istua koneella kun pitää ulkoilla niin kamalasti. Toisaalta se lienee hyväkin. :d Vastaan peleihin heti kun maltan olla hautomatta munia ja sieppailematta pahaa-aavistamattomia. Oon riemuissani siitä miten paljon meidän kodin lähellä on Pokestoppeja ja saleja. Ainoa mikä hiertää on se, että monet latas sen pelin just ulkosesta linkistä ennen kuin se oikeasti tuli Suomeen joten täällä on nyt sellasia niljardilevelisiä harppailijoita joilla on ollut ylimääräinen viikko aikaa pelata. Siis vääryys. Kuinkakohan kestän tämän tappion.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 20 Heinä 2016, 17:07

POKÉMON GO! Sama vika, täällei kans oo muuta tehty viime päivonä ku juostu pitkin Tamperetta, vähän itkettää sit ku pitää lähteä takas Nivalaan kouluun ku siellä peräkuikassa ei varmasti oo niinku yhtään mitään </3 ihaninta mitä on tapahtunu on et sain äkäsen Laprasin munasta. NIIN JA MAGIKARPIT ON PARHAITA

About viidenkymmenen metrin päässä tästä talosta on lähin sali ja tyttöystävän kans seurataan miten se vaihtaa väriä jatkuvasti, me on kyllä yritetty pitää huolta siitä et pysyis Mysticillä mut aina se Valor ehtii paikalle, mur mur!
Ei sillä, en diskriminoi mitään tiimiä kyllä, Articuno on vaan paras .'DD
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Enkidu » 21 Heinä 2016, 02:38

Huuh, olen tässä jo tämän viikon nautiskellut nyt lomasta, joka vihdoinkin loppurutistusten jälkeen koitti. Kuukauden verran rauhaa, sitten alkavatkin uudet opiskelut. Niitä en kuitenkaan mieti vielä, vaan keskityn tähän hätään rennompaan olemiseen.

Kaikille kiinnostuneille muuten näin sivumennen, Ropeconin ohjelma on julkistettu, joten sinne aikovien kannattaa käydä bongaamassa kiinnostavat jutut välistä. Luvassa on taas monenlaista viikonloppuviihdettä. Arvelinkin tosin jo etukäteen, että tuo tämän vuoden teema (Kaaos ja Järjestys) oli niin abstrakti ja lavea, ettei sen pohjalta kamalan napakoita ohjelmia ainakaan keksittäisi - ja olin nähtävästi myös oikeassa. Suurin osa niistäkin, jotka yrittävät edes nimellisesti pokkailla tuota kohti, ovat todella nimellisiä - tai mikä pahinta, jopa melko kulahtaneen oloisia noin nyt kuvauksiltaan. Tietysti vasta oikeasti ohjelman katsastaminen paikan päällä tulee kertomaan totuuden, mutta yllätyn positiivisesti jos tuosta aiheesta saadaan kauhean freesejä puheenvuoroja aikaan.

Eipä sillä että se menoa haittaisi. Kaikeksi onneksi ohjelma noin nyt yleisesti ottaen näyttää silti mielenkiintoiselta ja löysin itsellenikin paljon "lukujärjestystä" viikonlopun varalle. Vielä pitää vähän tasapainotella paljonko pelejä ja paljonko varsinaisia ohjelmia.
Enkidu

ViestiKirjoittaja Michyy » 21 Heinä 2016, 03:19

No jaa, se ropecon jäikin sitten väliin, päälekkäiset aikataulut ovat kivoja ja sillee. Noh ehkä ensivuonna sitten. Muutenkin ollut viimeaikoina semmonen tunne että voisi opetella gm puolta pöytäropetuksesta, ei vaan ole kirjallisuutta kaapissa. Ehkä sitä sitten jokunen dnd kirjanen pitänee hankkia tulevaisuudessa (tai sitten yritän kehitellä itse jotain tyhmää hieman WoD:in suuntaan^^) Onko ihmisillä muuten kokemusta verkon yli pöytäropetuksesta, voisi olla mielenkiintoinen lisä kerta paikallinen porukka on hieman laiskanpuoleinen kerääntymään kynien, papereiden ja ison noppakasan ympärille.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Heinä 2016, 13:20

yy Pokemon Go ei pyöri mun luurissa. Voin vaan olla hengessä mukana.

Ropeconiin ois kiva päästä joskus jos vaan ois aikaa ja valuuttaa sen verran. Ja kantti kestäis. Ja ois seuraa. Ehkä vielä joskus.

Onko ihmisillä muuten kokemusta verkon yli pöytäropetuksesta

Piti joskus porukal kokeilla, mut se kaatu siihen että tempauksen järjestäjä iski vaan hirveen pdf tiedoston kaikille pöytäropen alkeista ja käski lukee sen ennen kun voitais alottaa. Eiköhän se sit menny siihen et kukaan ei lukenu ja ne jotka luki niin meni sit kerholle pelaan perinteisesti.
Ei sil vois olla kiva kokeilla yhä.

ps olen yhä elossa. tänää pitäis mennä äiteelle yöks ja juhlistaa koiran synttäreitä.

Wolga kirjoitti:Ja toisaalta myös olisi mahtavaa vaeltaa Englannin, Irlannin, Walesin ja Skotlannin maisemat ja pikku pubit

Saanko tulla mukaan. Lähetään heti, reppu selkään ja menoks.

Wolga kirjoitti:Meidän vanhin turre on muuten itsetuhoinen, se hyppäsi aika korkealta kallion reunalta louhikkoon viikonloppuna. Voitteko kuvitella kuinka säikähdin!?! Olin ihan varma, että siltä vähintään katkesi jalka (ei kyllä huutanut laskeuduttuaan), onni onnettomuudessa kun selvisi pelkällä haavalla. Sekään ei vaatinut tikkausta, vaan hoitui kotikonstein. Vaan hitto, että säikäytti.

NO VÄHEMMÄSTÄKIN SÄIKÄHTÄÄ onneks ei sen pahemmin sitten käyny. Sido sen ympärille tyynyjä niin ehkä se ei telo itteensä enempää rämäpäisyydellään.

Mori kirjoitti:Juu hei! Jos joku tahtoo vilkaista mun cossiani niin se löytyy coni videosta nimeltä Desutv 2016 koostevideo :DDD

Koitin ettii mut en löytäny T^T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Wolga » 21 Heinä 2016, 15:29

Jepjep, Pokemon Gota pelataan täällä syrjäkylilläkin ja ilmeisesti täältä jopa joku pokemon saattaa löytyäkin, ainakin asiakkaiden mukaan :D Vaan eipähän toimi mun puheliemssa gps, niin ei tarvitse koukuttua moisesta pelistä sitten ollenkaan. No, huono puhelin muutenkin, joten jospa lokakuussa sitten laittaisi uuden kunhan "vanhasta" maksuaika päättyy.

Ja siis Aksu tervetuloa messiin vaan! Mää tarttenkin reppureissukaveria, kun tuo ukkelin polvi ei kestänytkään rinkan painoa ja vaihtelevaa maastoa. Meidän ensivaellus siis kariutui ihan vain yhden vuorokauden retkeilyksi jalkavaivojen takia, hirviä hinku kyllä jäi! Joten eiköhän sitä syksyllä pidä lähteä vaikka yksin kiertämään joku pikkureitti, että pääsee nauttimaan edes vähän. Jos vaikka ottaisi sitten molemmat koirat mukaan, että on varmasti riittävästi kannettavaa :D Ja sidon tuon vanhemman kyllä johonkin ilmatyynypukuun, onneksi se ei enää ole osoittanut sellaisia sekoilun merkkejä kuin alkukesästä.
Wolga

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Heinä 2016, 21:10

Siis en ole ainoa jolla Pokemon Go ei toimi luurissaansa. Niin kovasti tahdon sen pelin kännyyn (ärsyttää osa kavereista pystyy pelamaan sitä). Jostakin syystä en vaa pysty sitä latamaan Google Playstä, kun joku valkoinen kassi puuttuu ja enkä ole käyttänyt Google Playta aikaisemmin niin Grrrr. Omistuista Nokia uusimmille kännyköille sitä ei ole tullut.

Ihana Lappi reisus oli. Ensiviikolla olis työhaastattelujakin. XD
"Kun saamme tietää, mitä pelkäämme, saamme tietää, keitä olemme"
Suan, Safilye, Erico, Evgenia, Aynur, Sil, Emir
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Heinä 2016, 21:15

Padadadadada Danna muuttaa, Danna muuttaa syksyn aikanaaa
Nimittäin Tampereen Kalevaan! Käytiin kihlatun kanssa vähän kattelemassa tänään asuntoa jota on kuolailtu jo muutama viikko ja saatiin melko helposti vastaus että elokuun puolessa välissä sais jo muuttaa ja sopimus kirjotetaan ens viikon aikana ö u ö I'm a happy panda now

ET MEILLE PÄIN SAA TULLA SI KÄYMÄÄN
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut