Kirjoittaja Crimson » 18 Marras 2016, 23:16
Hieman vastaan hangaten, Lorythas livutti sen suunta varovaisesti toisen miehuuden yltä aluksi, jottei vahingossa olisi hampaitaan mihinkään tökännyt. Voimakkaasti kehräisten Puolikäärme antoi toisen kuitenkin kiskoa itsensä ylemmäs äkkiseltään, tuoden kätensä ja kyntensä koskemaan Haukansilmän kaulanjuurta, kuitenkaan pahasti hauraampaa painamatta. Keho hehkui lämpöä haltiaa vasten, Vaernin yrittäen pysytellä Haukansilmän tahdissa mukana ja taivuttaa päätään sinne, minne toinen sarvesta taittamalla sitä ohjasi. Ne suudelmat olivat piste iin päälle, himon pakottaessa työntämään vastaan ja näykkimään huulenpielestä, matalien sointujen karaten huulten pieliltä huokailemaan Dariusta vasten.
Kehoa painettiin alemmas, lantion tarjoutuen ottamaan paremmin vastaan viimein Winderin, joka vasten työntyi kerralla painaen itsensä sisälle. Lorythas päästi vahvan, hyrisevän soinnun Dariuksen korvanjuureen, kulmiensa ulkoreunaa alas painaen ja hieman kehollaan kaartaen hetkellisesti kivusta kummalliselle mutkalle, yhtä nopeasti kuitenkin taas suoristuen ja jatkaen sitä tasaisenvahvaa kehräystään.
Sininen hohde nousi taas paremmin näkösälle, tuomaan esille niitä kylkiluitten varjoja rinnalle. Sitä mukaan myös lämpö tuntui kohoavan, jokaisen työnnön lomasta uuden hikikarpalon tuntuen pukkaavan koristamaan kasvoja ja huulilta karaten ynähdyksen tai jopa matalan, lohikäärmepuolensa soinnun, puolipedon yhä ollessa painautuneena vasten Dariusta. Kunnes Winder päästi irti, ja antoi Lorythakselle sijaa työntöjensä lomasta hakea nelinkontin haltian yltä miellyttävämpää asentoa.
Jälleen Haukansilmä esitti uuden pyynnön, tai käskyn, ehdottaen että Vaern purisi. Eikä kahdesti tarvinnut käskeä, vinosti hymyilevän petopuolen nojautuen lähemmäs käsiensä varassa painoaan kannatellen kasvotusten kenraalin kanssa ollen sen lyhyen hetken. Jälleen se turkoosinsininen hohde kohosi niihin silmiin, käden kohotessa nopeasti työntämään leukapielistä haltian päätä taemmas peitteitä vasten. Kasvot laskivat aavistuksen kiehnäten Dariuksen kasvonsyrjään sille vastakkaiselle, ehjälle hartialle, jonne hampaat upposivat jälleen niin helposti, punaisen elämäneliksiirin käydessä syvälle purruista haavoista tirskahtamaan kruunatun huulille ja alas leukaa valumaan. Olihan se sotkuista, mutta siitä kumpikaan kaksikosta ei tuntunut välittävän, Hopeakäärmeen ahneesti niellen jokaisen kalliin pisaran jotka kitaansa sai ja antoi loppujen tipahdella lakanoita värjäämään. Vaern kykeni tuntemaan sen maagisen siteen voimistuvan, ratsastajansa itse tarjotessa vertaan nyt hänelle – näin päin se toimi paljon vahvemmin ilmeisesti, kuin jos liskopeto itse kävi isäntäänsä kiinni. Hyvä. Näin hän täyttäisi Dariuksen toiveen ja vahvistuisi siinä samalla itse.
Lorythas pysyi paikoillaan siinä hartialla, hampaidensa repien niitä jälkiä ja haavojen saaden veren lisäksi ihon punertamaan niiden jälkien ympäriltä. Kaiken sen lomasta myös vahvat, jyrisevänmatalat soinnut painuivat vasten Haukansilmää, koko Puolikäärmeen kehon väristessä niiden äänien ja vaativien työntöjen lomasta, jotka välillä saivat Loryn herpaantumaan täysin ja antautumaan sen hekumallisen tunteen alle nauttimaan itse aktista.
//KATO VANHAT KENGÄT PITÄÄ TUHOO ENNENKÖ MITÄÄN UUSIA OSTETAAN! Nyt kesällä sain tuhottua kolmet kengät, hyvä minä, ens kesänä saan uusia :3 Voi olla, etten istuis sen jälkeen sitten hetkeen vaan möllöttäisin mustelmia täynnä oleva perse kohti kattoa. KIVESEMU :DDDD Voi ei mun pitää kattoo se video taas. OLISIT PIIRTÄNY, NOBODY CARES//