Kirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 22:28
Mä just tajusin, miten jännä elämä mulla on ollut:
Mun mutsi ja faija ovat molemmat ex-punkkareita, ja periaatteita on siirtynyt munkin alitajuntaan. Mun siskopuolen faija on ihan kiva, mut sen kanssa saa olla aina varovainen, jos se suuttuu (viskannut esim. mun mankan huoneestani eteiseen, ja pudottanut mut auton kyydistä missä lie vain koska sanoin, etten pidä palapaistista, ynnä muuta kivaa.)
Mä olen miltein lyönyt pääni läpi tuulilasista, tavannut pervon kuristajakäärmeen, joutunut kaadetuksi orapihjala pensaaseen koska avasin suuni ja sanoin suoraan asiat niinkuin ne on.
Käynyt taidekoulua, tavannut aivan ihania sekä erikoisia ihmisiä, sekä puolet mun suvusta on Leppävirralta, ehkäpä mukavimmasta pikkukaupungista mitä olen nähnyt. Lisäks mulla on kaveri, jonka olen tuntenut melekin sen koko elämän (tavattiin kun se oli vuoden vanha.)
Useimmat sanoo, et mun elämästä sais aivan mahtavan saippuaoopperan. Pitäisköhän yrittää kirjottaa?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals ||
Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita."I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"
Ava (c) Minä.