Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 22:28

Mä just tajusin, miten jännä elämä mulla on ollut:
Mun mutsi ja faija ovat molemmat ex-punkkareita, ja periaatteita on siirtynyt munkin alitajuntaan. Mun siskopuolen faija on ihan kiva, mut sen kanssa saa olla aina varovainen, jos se suuttuu (viskannut esim. mun mankan huoneestani eteiseen, ja pudottanut mut auton kyydistä missä lie vain koska sanoin, etten pidä palapaistista, ynnä muuta kivaa.)

Mä olen miltein lyönyt pääni läpi tuulilasista, tavannut pervon kuristajakäärmeen, joutunut kaadetuksi orapihjala pensaaseen koska avasin suuni ja sanoin suoraan asiat niinkuin ne on.

Käynyt taidekoulua, tavannut aivan ihania sekä erikoisia ihmisiä, sekä puolet mun suvusta on Leppävirralta, ehkäpä mukavimmasta pikkukaupungista mitä olen nähnyt. Lisäks mulla on kaveri, jonka olen tuntenut melekin sen koko elämän (tavattiin kun se oli vuoden vanha.)

Useimmat sanoo, et mun elämästä sais aivan mahtavan saippuaoopperan. Pitäisköhän yrittää kirjottaa?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 22:44

äkkiä vaan kirjottamaan jos jotain tarinan tynkää alkaa tulemaan.
ja taas löyty yhteistä. Mäkin oon melkein lyöny pääni läpi tuulilasista.. tosin en tahallisesti, oltiin kerran kolarissa äidin kanssa ni kävi pää yllättävän lähellä lasia, ennen ko vyö kiskas epämukavasti takasin.

pervo kuristajakäärme? Kuulostaa... erikoiselta 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 22:49

Se oli mun kaverin kuristajakäärme >w< Se otti sen terraariosta, ja laski sitten mun syliin, vaikka sanoin mitä. Semmonen puolmetrii pitkä. No se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun pidin minihametta...
Arvaatkin varmaan, mitä tapahtui?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 22:52

oon niin väsyny et repesin totaalisesti :--D mulle kans semmonen käärme.
tosin en oo kyl kauheen innoissani noista käärmeistä... ne on nättejä, enkä kyl pelkääkkään niitä, mut en mä sellasta lemmikiks haluais.. kuulostaa melko ykstoikkosilta otuksilta :D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 22:56

Niinhän ne onkin, nättejä katteltavia, mut ei ne muuta tee. Paitsi jos se on komimetrinen, ei ole syönyt vähään aikaan ja päästät sen ulos yöksi. Aamulla huomaatkin joutuneesi sen vatsaan.

Meinasin kiljasta... Säikähdin niin rajusti.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 23:02

heh, ne ei pahemmin kyllä isäntää/emäntää kunnioita.. tai ainakaan ei sellasta oo osottanu, mun tietääkseni. Käärmeen vattasta ei välttis olis kovin kiva herätä, jos ny heräis ollenkaan.
Lisäks niiden ruokkiminen kuulostaa aika vaivalloiselta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 23:11

Isolle ja täysikasvuselle pitää syöttää hiiriä, ettei sen saalistustaidot himmene.... Mutsilla oli joskus kauan sitten kuristajakäärme, joka oli kuulema kerran karannut, ja syönyt häen kaikki gerbiilit ja kotihiiret. Sen jälkeen se lähti.

En kyllä pystyis syöttää pienii viattomii hiirii käärmeelle. Mitä pahaa nekin on tehnyt ;_;

Yks mun hahmo muuten viittaa käärmeeseen....

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 23:33

mä oon sen verran sydämetön että voisinkin syöttää hiiriä käärmeelle, mutta oon niin laiska siihenkin hommaan.
Lisäks ei nää kituvat/kuolleet hiiret/päästäiset enää kauheesti hehkauta ku kissa tuo niitä nyt kesäsin aina pihaan.. Yks kevät se oli tuonu varmaan kymmenen päästäisen raatoa siihen takapihalle ja jättäny lojumaan siihen.. se tuo ne aina näytille, mut koskaan se ei niitä syö. Lintuja se kyl pistelee poskeensa, mikäli saa kiinni.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 23:37

Huhhuh, meikä ei vois kestää... Pidän liikaa eläimistä, erityisesti hiiristä. Ne on niin pieniä ja vikkeliä. Muistuu mieleen kun yhteen roskaämpäriin putos sellanen aikalailla pikkanen hiiri, ja kukaan ei halunut/uskaltanut käydä ottaa sitä ämpärii kahvoista kiinni, käydä raijaa pihalle ja päästää sitä poloista pois. Paitsi lopulta minä, kun se alko vikistä siellä.

Hmm, vois varmaa käydä laittamassa viel toisen kuvan... Suostuiskohan skanneri toimimaan?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 23:42

heh, muo ei nää kämmentä pienemmät jyrsiät kauheesti houkuttele, mut marsut on ihania ^_^

ja voi se skanneri toimia jos nätisti pyydät :) jos ei niin mottase vähän!
jaa nukkumaanko? eei vielä, yöhän on vasta nuori.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 23:50

Jep nuori yö, ja kukaan ei ole himassa ^^ Aavemmaista... Ja nyt alko ylhäältä kuuluu mekkalaa. Niin tapahtuu aina perjantaisin. Viimeks joku tuli koputtelee mun ovelle ja huuteli et päästäisin sisään, kun on niin kova vessahätä. Taidanpa hakea sen puukkoni tähän...

Toimii skanneri, ja se onkin tuolla photobucketissa jo se kuvanen... Jäyn lisää sen tuonne iiiihan just *hiippailee hakemaan puukkoa*

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Touko 2009, 23:55

ah, olisimpa mäkin yksin kotona. Ollaan nyt isällä ja noi kattoo jtn leffaa parhaillaan.. onhan täällä ihan kivaa, mut ei voi oikein kunnolla piirtää (koneella) ja tekemistäkään ei pahemmin oo...
plus vessapaperia on enää yks rulla jäljellä, sillä pitäis pärjätä huomiseen asti.. kolmen ihmisen.

puukko vaan kehiin \o/ mut älä itteäs telo
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 23:59

Sen nimi on metsästyspuukko, mutta se näyttää aivan keskiaikaiselta tikarilta. Kumma ristiriita tuossakin esineessä. No se on kiva omistaa.

Jos teil on talouspaperii, niin sillä se homma korjaantuu. Meil tehään samoin, jos vessapaperi loppuu kesken viikkoa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Touko 2009, 00:15

jep jep, kyllä löytyy talouspaperia 8D ei kuolla sittenkään

hee'e, mä oon jo pitkään kuolannu niitä hienoja miekkoja/tikareita/puukkoja mitä myydään esim europehousessa.. tahtoo semmotteen seinää koristamaan 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 16 Touko 2009, 00:20

Toi ostettiin Hämeenlinnan keskiajan markkinoilta. Nelisenkymppiä oikea hinta, mutta mä olen onnekas kaikkien alennusten kanssa: sain alennusta kympin verran.

Mutsi tuli, eikä se tykännyt yhtään, kun istuin tässä... Mut sain selitettyy sen niin, et saan olla täs jonkin aikaa viel ^^ Ihanaa kun se on niin unenpöpperössä, ettei se osaa väitellä vastaan.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut